SWOT талдауы
SWOT талдауы
Күшті жағы:
Ø Мектептің даму жоспарының күтілетін нәтижеге бағытталуы;
Ø Жоспарланған іс-шаралардың мақсат, міндеттерінің нақтылығы, күтілетін нәтиженің айқындығы;
Ø Ұжымда ынтымақтастықтың орнауы, психологиялық ахуалдың дұрыстығы;
Ø SMART мақсаттардың қойылуы;
Ø Деңгейлік және жаңартылған білім мазмұны бойынша курстан өткен мұғалімдердің болуы, олардың мектепке өзгеріс енгізуге өз идеяларын қосып, жаңа бағытта жұмыстардың жүргізілуі;
Ø Барлық сыныптарда білім беру бағдарламасы мемлекеттік стандартқа сәйкес жүргізілуі;
- Дарынды балалармен жұмыс жоспарға сай жүргізіліп, дарынды оқушылардың жетістіктерінің бар болуы ( аудандық пән олимпиадасы – 12 оқушы, облыстық пән олимпиадасы-1оқушы, облыстық жасөспірімдер арасындағы химия пәнінен -1 оқушы, Білген аламан облыстық кезең- 64 оқушы, аудандық зерде ғылыми жоба - 6 оқушы, әртүрлі олимпиадаларға – 120 оқушы)
- Мектептің жалпы білім сапасының (70,3%) жоғары болуы;
- Мұғалімдердің білім саласына енгізіліп жатқан ақпараттар көзімен таныс болуы, сабақта оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін меңгеруі;
- Білім сапасындағы олқылықтардың орнын толтыру, үлгерімі төмен оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында көктемгі демалыс уақытында «Кезекші сынып» жобасы, жазғы демалыс кезінде «Жазғы мектеп» жобасы, Білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс – шаралар жоспарына сәйкес, балаларды мектепке дайындау кезінде балалардың бастапқы мүмкіндіктерін теңестіру мақсатында «Балақайлар мектебінің» іске асуы;
- «Білім беру сапасын арттыру және тиімді жұмыс істеудің режимі» жобасы аясында көмекші мектеп, жетекші мектеп.
- Кербұлақ ауданы әкімінің «Жыл үздігі -2021» қорытындысы бойынша мектебіміз «Үздік мектеп» номинациясы бойынша марапатталуы ;
- Мектептің 35 педагогы біліктілік арттыру курсынан өтіп, «Soft skills» дағдыларының негізінде тиімді жұмыстар ұйымдастырылды;
- Пәндер бойынша ассоциация топ құрамындағы мұғалімдердің педагогикалық инновациялық іс-тәжірибелері аудан көлемінде таратылуы;
- 11 сынып түлектерінің 5 пәннен ҰБТ тапсырған 8 оқушының 6 оқушысы мемлекеттік грант иегері атануы;
- Балалар жылына арналған «Рухани жаңғыру» жобасы аясында «Жер жұмағы ен дала, ел сұлуы – қыз бала» атты «Қыз Жібек -2022» облыстық байқауы өткізілуі.
- Озық іс-тәжірибелерді зерттеу, жинақтау, тарату жұмыстарының дұрыс жолға қойылуы;
Ø Мектептегі сынып кешендерінің тұрақтылығы;
Ø Қоғамдық орындар және ата-аналармен қарым-қатынастың бар болуы;
Ø Педагог мамандардың АКТ құзіреттіліктерінің дамуы;
Ø Электронды журнал «Күнделік KZ» мониторинг әр күн сайын, әр апта сайын (Әкімшілік отырыс) жүргізілуі
Ø Мектеп әкімшілігі тарапынан мұғалімдердің қолдау көруі.
Ø Атқарылған жұмыстардың ғаламтор беттеріне көп жариялануы;
Әлсіз жағы:
Ø Жекелеген педагогтарының өзгерістен қалыс қалуы, қазіргі заман талабына сай өзгермелі өмірге уақытылы бейімделе алмауы;
Ø 5-11 сыныптарға сабақ беретін пән мұғалімдерінің біліктілік санатарының төмендігі (жоғары, 1-ші, зерттеуші, сарапшы, модератор педагогтар) 37% құрауы;
Ø Оқушылардың дарындылығын жоғарғы дәрежеде дайындамауы, пән олимпиадалары бойынша облыстық, республикалық кезеңге жолдама алмауы;
- «Алтын белгі» төсбелгісіне, «Үздік аттестатқа» үміткер оқушыларды пән мұғалімдерін толыққанды дайындамауы;
- Жаңа модификациялық кабинетінің құралдарының ескіруі және пән мұғалімдерінің толық қолдана алмауы ;
- Интернет желісі жылдамдығының жоғары еместігі;
- Интернет желісінің әлсіздігінен білім порталдарынан «Мektep online», «BilimMediaGroup» сайттарындағы материалдарды педагогтардың жүйелі пайдаланбауы, қажетті ресурстарды толық ала алмауы;Мектептегі әдістемелік жұмыстың жоғары деңгейде жүргізілмеуі,шығармашылықпен жұмыс жасайтын педагогтардың аздығы;
- Жетекші мектеп ретінде серіктес мектептермен қоғамдастықтың жұмысы өз деңгейінде жүргізілмеуі;
- Зерттеу сабақтарының ұйымдастырылмағаны, өткізілмегені;
- Педагогтар мен білім алушылардың мультимедиялық құрылғылармен қамтамасыз ету деңгейінің төмендігі.
- Бейіндік пәндерді оқытуда 10-11 сыныптарда элективті курстардың, 1-4 сыныптарда белсенді қозғалмалы сипаттағы жеке және топтық сабақтар, 5-9 элективті курстар бойынша авторлық бағдарламалардың бекітілмеуі;
Ø Жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылық туралы фактілердің орын алуы;
Мүмкіндігі:
Ø Білім беруді дамытудың бағдарламаларын жүзеге асыру;
Ø «Күнделік KZ» жүйесі, «Білім Land» сайдтарымен нәтижелі жұмыс жүргізу;
Ø Деңгейлік курстан өткен педагогтармен кәсіби қоғамдастық құрып, оқу мен оқыту үдерісіне өзгеріс енгізуге ықпал ету;
Ø Білім алушыларды өз бетінше білім алуға ынталандыру арқылы білім сапасын арттыруға, алған білімдерін өмірде қолдануға бейімдеу;
Ø Педагогтар мен білім алушыларды ғылыми-ізденіс жұмыстарға тарту және дарындылық қабілеттерін арттыру бағытындағы жұмысты дамыту;
Ø Мектепте ұйымдастырылатын іс-шаралар туралы басылым беттеріне және ғаламторға уақтылы жариялау;
Ø Халықаралық зерттеулерге қатысуға дайындық жұмыстарын жүргізуге, білім алушыларды психологиялық тұрғыдан дайындау;
Ø Педагогтар мен білім алушылардың АКТ құзіреттіліктерін дамыту, «Цифрлы Қазақстан» бағдарламасын уақытылы меңгеру.
Қауіпі:
Ø Арнайы мамандардың ( дефектолог, логопед) қызметіне жүгінетін білім алушылардың санының артуы;
- Ақпарат құралдары арқылы таратылып жатқан террористік, жат ағымдағы діндердің ашық жариялануы, жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықпен тосын жағдайлардың орын алуына әсер ету.
- Химия пәнінің мұғалімі Д.Таттимбетова, биология пәнінің мұғалімі А.Усембекованың үштілділік аясында жұмыстардың тоқтауы;
SMART МАҚСАТТАР:
- Білім беруді дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған бағдарламасын басшылыққа ала отырып, 1-11 сынып оқушыларының білім сапасын арттыру, оқушыларды өз бетінше білім алуға ынталандырып, алған білімдерін өмірде қолдануға бейімдеу.
- Мектептің әдістемелік жұмыс жүйесін дамыту арқылы педагогтардың белсенділігін арттыру, шығармашылығын дамыту, құзіреттілік деңгейін көтеру;
- Жетекші мектеп, көмекші мектеп ретінде қоғамдастық жұмысын дамыту, нәтижелі көрсеткішке қол жеткізу, ғылыми-әдістемелік бірлестік жұмысын жандандыру;
- Функционалдық сауаттылық негізінде оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру,әдістерді жетілдіру жолдарын қарастыру.
- ҚР Конституциясын мойындайтын, ҚР мемлекеттік рәміздерін қастерлейтін, Отанын, тілін, халқын сүйетін, құқықтық сауатты, бойында патриоттық, азаматтық рух қалыптасқан, мәдениетті азамат тәрбиелеуді жалғастыру.
- 5-11 сыныптарға сабақ беретін пән мұғалімдерінің біліктілік санаттарын көтеру
- Білім алушыларды ғылыми-ізденіс жұмыстарға тарту және дарындылық қабілеттерін, қызығушылықтары арттыру бағытындағы жұмыстарды дамыта отырып жалғастыру, республика деңгейіне шығару (5 білім алушы);
- Отбасы тәрбиесі негізінде баланы жан-жақты дамуға, адами қасиеттерді бойына сіңіруге, жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарды түйсінуге тәрбиелей отырып, мектеп пен ата-ана ынтымақтастығын жалғастыру;
- «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру бойынша жұмыстарды жандандыру. Тәрбие сағаттарында
алған білімдерін өмірде қолдану мүмкіндіктерін дамыту;
- ҚР «Білім мен Ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын», «Педагог
мәртебесі», «Білім туралы» Заңдарын жүзеге асыру;
- Мектеп оқушылары арасында қудалаудың / буллингтің / алдын алу, тәрбиенің өзекті мәселесі кәмелетке толмағандар арасында құқықбұзушылықтың алдын алу;